Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Twilight!!

Av Ida Alfredsson - 22 juni 2010 20:41

I fredags var Becka här och vi skulle hitta på nogot hade vi bestämt. Ta ett glas vin eller två. Det blev grillning och vin, mycket trevlig kväll. Satt framför tv:n och då visades Twilight...och jag blev helt fast. Vilken underbar film. Så nu slutade det med att jag beställt den och New moon (som är film nr 2). Ska nog mysa ner mig någon kväll och titta på båda två. (bara jag får dem i brevlådan först)


Sen vill jag ge ett + till fuji foto. Jag har nu lyckats hitta 100 gratis bilder 3 gånger i rad när jag ska framkalla. Då blir kostnaden bara 29 kr och det är ju överkommligt.   Å ja nu är solen äntligen här och så här coool blir man då :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Alfredsson - 8 augusti 2010 11:43

Bara 1 vecka kvar nu på semestern. Å ja den har varit kanon, trots dåligt väder. Men jag saknar nog allt mitt jobb lite grann. Jag har ju trots allt ett kanon jobb. Men såhär en söndag är jag seg. Klockan är snart 12 och jag har inte kommit ur mysb...

Av Ida Alfredsson - 7 juni 2010 12:14

Jag har inte orkat skriva på länge.....Det har varit fullt upp denna våren. Försökt få ihop mitt liv så gott det går. Ja Nora har ju varit sjuk x flera. Lunginflammationer och feber och förkylning och hosta. Mellan detta har jag jobbat, städat, t...

Av Ida Alfredsson - 7 april 2010 09:21

Ja eller ett virus som satt sig på lungan...(lunginflammation). Detta har min dotter i alla fall IGEN. Vi åkte ju till doktorn då för en månad sen och då satt inflammationen på höger lunga, fick pencillin och allt blev bra. Nu i påsk helgen var d...

Av Ida Alfredsson - 1 april 2010 16:49

Har varit duktig och städat hela huset, bäddat rent i sängarna och tvättar 4 maskiner tvätt. Ställde mig sedan och gjorde köttbullar så det räckte till 4 middagar samt en lasange. Efter vi ätit middag vid 14 tiden sa det PANG i huvudet och jag blev s...

Av Ida Alfredsson - 27 mars 2010 18:53

Ja de senaste 2 helgerna har det varit kalas för fullt. Förra helgen firade vi Nora och mina två syskonbarn Agnes och Sigge. Denna helg har vi åter firat Nora. Många paket har det blivit med fina kläder, leksaker och en trehjuling! Vill också pas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards