Alla inlägg under april 2010

Av Ida Alfredsson - 7 april 2010 09:21

Ja eller ett virus som satt sig på lungan...(lunginflammation). Detta har min dotter i alla fall IGEN.

Vi åkte ju till doktorn då för en månad sen och då satt inflammationen på höger lunga, fick pencillin och allt blev bra.

Nu i påsk helgen var det tillbaka igen. Hosta, pipiga luftrör och feber. Så åter till vårdcentralen vi for...och ja nu har det satt sig på vänstra lungan.

Så nu är vi hemma denna veckan ut innan det blir dagis igen.

Hoppas Nora blir frisk till helgen, vi ska på tacomys då med Pärs bandmedlemmar och respektive och barn. Det var ett tag sedan så det vore kul å träffas igen.

Men det ska nog gå bra. Nora har bara ätit pencillin i 1 dygn och febern är nu nästan borta. Det gick lika fort sist och läkaren trodde inte det skulle smitta.


Av Ida Alfredsson - 1 april 2010 16:49

Har varit duktig och städat hela huset, bäddat rent i sängarna och tvättar 4 maskiner tvätt. Ställde mig sedan och gjorde köttbullar så det räckte till 4 middagar samt en lasange. Efter vi ätit middag vid 14 tiden sa det PANG i huvudet och jag blev soffliggande. Nu två alvedon och en kopp kaffe senare är jag lite piggare.

Jag hatar dessa dagar då mitt huvud inte vill vara med....blir illamående.


Långfredagen imorgon...jag är ledig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards